miércoles, 3 de febrero de 2010

Que arribi...


¿No teniu ganes de cridar-ho?
Que faci calor d'una puta vegada. Trobo a faltar fins i tot les coses que odio de l'estiu. L'agost enganxós i mandrós, la xafogor, passar-se el dia suant, la sorra de platja que se't fot a tot arreu, la sal que se't cristalitza a les celles, les marques a la pell de les sandàlies, els rellotges, els anells...la síndria que et regalima coll avall, les formigues, els mosquits...Sentir-te guiri a la teva ciutat, on tothom fa vacances menys tu i els altres substituts, una població fantasmal de replicants que els divendres a la tarda sortim de currar amb la bossa de la platja penjada a l'esquena, perquè fa sol fins a les vuit del vespre.

A saber on paro a l'agost.

Però serà agost.

5 comentarios:

Nima dijo...

et canvio el meu estiu pel teu hivern..

.oid dijo...

Sóc jo o és la primera entrada que escrius en català? xD

mitilene dijo...

ja me'n vaig adonar...em vaig colar. És el que té posar-se a escoltar els Pets...Per cert, mo, canviem quan vulguis...

Miyavi dijo...

quiero que sea veraaaaanoooooooo!!!

Murmi dijo...

Una vegada arribats a l'Agost passa de seguida... Jo casi gaudeixo més els mesos abans, quan el dia cada vegada és més llarg, sembla que tinguis més temps de fer coses, sents com poc a poc arriba la calor, i fa sol...